Znaleziono 639 wyników

autor: verb
4 sty 2021, o 18:24
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Jak dla mnie nie musi "drgać". Szkoda mi ino tych chłopaków co pokupili stery bo miały same robić robotę. My umiemy sobie wystroić i OK, a oni stracili kasę :/
autor: verb
4 sty 2021, o 08:05
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Cze. U mnie też nuda, pali się samo i nima co robić. Na mapie widzę ster v 0.50, ciekawe co to jest.
autor: verb
1 gru 2020, o 10:13
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Świeczka świeci hehe ;)
autor: verb
16 lis 2020, o 10:24
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Aaa..to tego Ci nie powiem, czy wyświetlało, nie pamiętam.
autor: verb
16 lis 2020, o 09:08
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Pewnie coś pokręciłeś z kabelkami :lol:
autor: verb
14 lis 2020, o 18:06
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Jeśli dobrze pamiętam (obecnie mam ino cz.powrotu i cz. cwu podłączone) to RES1 i RES2 będziesz miał do wyboru.
autor: verb
14 lis 2020, o 07:10
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Da się. Jak wyłączysz/zmienisz czujnik powrotu na tym wyjściu, to pojawi się na innym złączu. Miałem podłączone wszystkie czujniki, więc się da ;]
autor: verb
27 maja 2020, o 06:42
Forum: Kotły
Temat: Kielar Eco-2
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 89776

Re: Kielar Eco-2

Ja nie mam doświadczenia z wygaszaniem na lato, ale ojciec od zawsze zostawia kocioł otwarty, tak że hula wiatr, i kotły mu służą wiele lat.
autor: verb
27 maja 2020, o 06:39
Forum: Instalacje CO
Temat: CWU - grzanie prądem
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 14064

Re: CWU - grzanie prądem

Dla 3kW kabel w ścianie 2,5 i bezpiecznik 16A, będzie gadać.
autor: verb
7 kwie 2020, o 20:45
Forum: Ekogroszek
Temat: Mój ekogroszek
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 177069

Re: Mój ekogroszek

Fajna kupka. Teraz czeka Cię workowanie... mi by się nie chciało ;)
autor: verb
4 kwie 2020, o 20:44
Forum: Ekogroszek
Temat: Mój ekogroszek
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 177069

Re: Mój ekogroszek

Kupiłem 5 palet Retopalu, mam nadzieję, że będzie taki "jak zwykle".
autor: verb
3 mar 2020, o 17:42
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Przebijanie widzę, i to jest ok w sumie. Ale że musisz podganiać palnik to qrde dziwne. Dostawa ta sama ?
autor: verb
3 mar 2020, o 07:52
Forum: Moto
Temat: Kable rozruchowe
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 19133

Re: Kable rozruchowe

Ja tam Varty nie polecam, albo nie miałem szczęścia do Varty... Bannera Pro polecam.
autor: verb
3 mar 2020, o 07:49
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Opał się nie zawiesił ? Raz na varmo tak miałem, że się te gówienka jakoś tak poklinowały, że się palnik zapadł.
Teraz ten kocioł Ci się zbiera jak należy ;)
autor: verb
27 sty 2020, o 17:45
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Nadal się męczy, trza było nie o 1sec podawanie dać ino o jeden poziom w górę ;)
autor: verb
26 sty 2020, o 19:01
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Kocioł jeszcze chyba się trochę męczy ? Możesz spróbować podrzucić opału i wiatru o jeden poziom wyżej.
A może najpierw samego opału, i zobaczyć jak będzie.
autor: verb
26 sty 2020, o 17:45
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

I jak tam teraz ? Daje radę ?
autor: verb
25 sty 2020, o 20:55
Forum: Wentylacja
Temat: Cicha klimatyzacja
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 20578

Re: Cicha klimatyzacja

autor: verb
25 sty 2020, o 20:11
Forum: Wentylacja
Temat: Cicha klimatyzacja
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 20578

Re: Cicha klimatyzacja

Bez zarzutu :) Ja mam Fuji, ale teraz to po domach widzę takie ładne te jednostki, bo moje to takie dość surowe, że tak powiem. Chcesz to Ci dam namiary na dobrą firmę z Katowic, coś Ci doradzą, siedzą w tym już długo.
autor: verb
25 sty 2020, o 19:58
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Hehe, spoko, można i tak jak masz teraz, nima problemu, powinno gadać.
autor: verb
25 sty 2020, o 19:21
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

OK, ino czemu zamiast zmieniać ustawienia, nie podniosłeś mocy palnika np do 100% ? Nie wiem skąd taki spadek temp, ale kocioł najwyraźniej nie miał mocy żeby to podnieść.
autor: verb
25 sty 2020, o 18:02
Forum: Sterowniki
Temat: IE 42
Odpowiedzi: 3839
Odsłony: 3538725

Re: IE 42

Spaliny też jakisik niskie, może za mocno dmuchasz ? Jak to na palniku wygląda ?
autor: verb
22 sty 2020, o 08:18
Forum: Systemy Fotowoltaiczne
Temat: fotowoltaika na dom
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 42732

Re: fotowoltaika na dom

Gdzie na zewnątrz hehe.. Do kotłowni podciągnij, bo jak za niedługo zainwestujesz w PC, to kocioł wyleci i będziesz tam miał centrum sterowania... biurko, barek, szezlong, itd :) (kolejność zgodna z etapami zarządzania hehe)
autor: verb
19 sty 2020, o 19:24
Forum: Ekogroszek
Temat: Mój ekogroszek
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 177069

Re: Mój ekogroszek

W PGG ? Przecież paleta to akurat na wyrobienie sobie zdania.
autor: verb
19 sty 2020, o 10:43
Forum: Ekogroszek
Temat: Mój ekogroszek
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 177069

Re: Mój ekogroszek

Kup na próbę, bo nie gwarantuję że na każdym palniku spala się dobrze. Jak paliłeś retopalem, to będzie podobnie, ino dmuchnąć trzeba ciut więcej. Ma też wadę (przynajmniej ten mój), mianowicie granulacja jest różna, co może przeszkadzać w równym prowadzeniu palnika. Dzięki za pozdrowienia - przekaż...